artículo: Categorizing the Educational Affordances of 3 Dimensional Immersive Digital Environments

Mi artículo publicado en una revista científica: Categorizing the Educational Affordances of 3 Dimensional Immersive Digital Environments

http://bit.ly/2xvp3oO

I share my article published in a journal: Categorizing the Educational Affordances of 3 Dimensional Immersive Digital Environments

I would like to know your comments. #VR #VW #AR #VirtualWorlds #VirtualReality #MundosVirtuales #Education #ICT #elearning #TIC

. with my dear teachers: Juan C Valdés Godínes, Paul Rudman. https://www.informingscience.org/Publications/4056 ... This paper provides a general-purpose categorization scheme for assessing the utility of new and emerging three-dimensional immersive digital environments (3D-IDEs), along with specific pedagogic approaches that are known to work. It argues for the use of 3D-IDEs on the basis of their ludic appeal and ability to provide intrinsic motivation to the learner, and their openness that allows the learner to gain a more holistic understanding of a topic.

revista : Journal of Information Technology Education: Innovations in Practice

Visitas: 10

Responde a esto

NOS AUSPICIAN

INSTITUTO RedDOLAC

RUIVE

Red de Universidades Inclusivas Educa Virtual

ANUNCIE SUS CONGRESOS Y SERVICIOS EDUCATIVOS  EN REDDOLAC

 

Contáctenos al correo: reddolac@gmail.com

NOS AUSPICIAN

ANUNCIOS

Consulte el proceso para tramitar su constancia de ser miembro de RedDOLAC al correo: reddolac@gmail.com

Se aclara que no es obligatorio tramitar constancia para ser miembro de RedDOLAC.

Contáctenos

Apoyemos a que RedDOLAC 
 siga en línea


Apoyemos para que RedDOLAC siga en línea
(más información aquí)

RedDOLAC

Organizaciones

Canal de audio RedDOLAC

Su constancia de RedDOLAC

Gracias por su visita

Locations of visitors to this page



Licencia de Creative Commons
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported.

IBSN

© 2018   Creado por Henry Chero V..   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio